BTS grubu Asyalılara ırkçılık yapıldığını dile getirerek "Nefreti durdurun" çağrısı yaptı
Asyalı oldukları için dış görünüşleri ve müzik kaliteleri üzerinden ırkçı ifadelere maruz kaldıklarını iddia eden BTS grubu konu hakkında yeni açıklamada bulundu
BTS, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda bu saldırıları kınadı, kendilerinin de ırkçılığa maruz kaldığını anlattı.
Grup üyeleri, "Asyalı olarak ayrımcılığa uğradığımız zamanları hatırlıyoruz" deyip "Görünüşümüzden dolayı alay konusu olduk. Bize, Asyalıların neden İngilizce konuştuğu dahi soruldu. Böylesi bir nedenle nefret ve şiddete maruz kalmanın ne kadar acı verdiğini kelimelere dökemeyiz" ifadelerini kullandı.
BTS, "Irksal ayrımcılığa karşıyız. Şiddeti kınıyoruz. Senin, benim ve hepimizin saygı görme hakkı var. Yan yana duracağız" sözlerini dile getirdi.