Aklımızdaki tek soru

 "neden sizler sadece Kookie'yi (Jungkook'u) getirdiniz ve diğer Kookieleri (BTS'i) getirmediniz?"


Sizce neden ???

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski